konferencjaW czasach kryzysu informacje zdobywane na konferencjach finansowych zyskują dodatkowego znaczenia. Wiedza specjalistów i doświadczonych biznesmenów na temat branży finansowej czy marketingu może pomóc przetrwać ciężkie czasy. W tak dynamicznej i rozległej dziedzinie jak finanse, regularne dokształcanie się na konferencjach lub szkoleniach jest konieczne do prawidłowego funkcjonowania firmy czy spółki. Warto więc sprawdzić kalendarium konferencyjne pod kątem kongresów, konferencji czy wykładów dla finansistów, przedsiębiorców czy marketingowców. W Internecie można znaleźć listę najbliższych konferencji, jak i ich dokładny harmonogram, wraz z informacjami o prelegentach, tematach i cenie. W roli prelegentów często występują wykwalifikowani doradcy finansowi i inwestycyjni, analitycy, członkowie Polskiego Doradztwa Finansowego i innych stowarzyszeń, a także doświadczeni szkoleniowcy i trenerzy. Warto pamiętać, że liczy się nie tylko wiedza przekazywana przez wspomnianych wyżej specjalistów, ale i informacje pozyskiwane w zakulisowych rozmowach – w przerwach między wykładami, na oficjalnym poczęstunku czy po konferencji, kiedy panuje już zdecydowanie „luźniejsza” atmosfera.