praca stresStres w pracy to zjawisko z którym zmaga się codziennie miliony osób na całym świecie, spowodowany bywa przez najróżniejsze czynniki. Stres w XXI wieku to choroba cywilizacyjna, mająca zły wpływ na zdrowie i samopoczucie ludzi. Każdy pracownik bez względu na zajmowane w firmie stanowisko, zna niemiłe uczucie jakim jest stres. Towarzyszy on codziennym obowiązkom niemal na każdym kroku, dlatego tak ważna jest wiedza, jak go skutecznie kontrolować. Istnieje szereg strategii, zalecanych przez doradców rozwoju osobistego i psychologów w walce ze stresem w miejscu pracy. Dla wszystkich zestresowanych Zespół Elearning Polska stworzył poniższą listę prostych porad, które pomogą Ci zmienić podejście do swojej pracy. Wskazówki przydadzą się także szefom, którym zależy na podnoszeniu skuteczności pracowników mogą też być inspiracją w osobistej walce ze stresem, jeśli odpowiedzialność głównodowodzącego zaczyna nam ciążyć: ustal priorytety, myśl pozytywnie, relaksuj się, swobodny oddech, trzymaj formie, pasja i zainteresowania, towarzyskość, asertywność, dystans do otoczenia.